Σχολιάστε μας. Είναι το μόνο που έχουμε ανάγκη για να σταματήσουμε να γράφουμε!

Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Πως θα το βαφτίσει το παιδί ο νονός άραγε ;

Το λοιπόν ξεκινώντας από την τελευταία είδηση που άκουσα δηλαδή το θέμα περί Μακεδονίας.Αναγάγοντας το θέμα αυτό στο μυαλό μου και ακούγοντας και την επιστολή του Κυρίου Θεοδωράκη (βοήθεια μας και θεός φύλαξη μην βγάλει και ο νιονιό καμία επιστολή),σκεπτόμενος τα φασιστικά έκτροπα που συμβαίνουν σαν γέννες από κουνέλια και τέλος τον μέγιστο φόβο που έχω ότι έτσι όπως είναι το θέαμα στα πολίτικα (άμα αυτά είναι πολίτικα) δρώμενα, ότι υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να βγει ο Καρατζαφέρης στην επόμενη κυβέρνηση.
Όλο αυτό σε συνδυασμό με το θέμα περί μπλοκ που δεν θέλω να το πολλή σχολιάσω είναι γέλιο από μονό του,(άπλα θέλω να δηλώσω ότι ο αποφαινόμενος εκφράζει την φωνή του και μονό, άμα γίνει το κακό μην τραβάτε τον διαχειριστή τραβηχτέ έμενα ) το μυαλό μου κύλισε στο όνομα του αιρετικού Ηλία Πετρόπουλος ( καλή του ώρα εκεί που είναι μακάρι να ακούει το σάζι του Γιόχαν και το τρίχορδο του Μάρκου τώρα).
Λοιπόν για ολοκληρώνω όλο αυτό το κυκλωτικό κείμενο άπλα και τόσο όμορφα το άρχισα στην ουσία θέλω να πω ότι δεν με πολλή ενδιαφέρει πως θα ονομαστεί αυτή η χωρά (στην ουσία δεν πιστεύω ότι θα ονομαστεί από εμάς να είναι καλά ο νονός Αμερικανός) έτσι και αλλιώς ότι και να γίνει δεν θα πάψω πότε να δηλώνω Έλληνας, αυτό που λέω δεν είναι εθνικιστικό. Άπλα δεν μπορώ να κρύψω ότι είμαι από την ίδια ράτσα που είναι και τοσοι άλλοι άνθρωποι σαν τον Καρούζο,τον Σαχτούρη,τον Σκαρίμπα,τον Παύλο,τον Νικόλα,την Γώγου,τον Πετρόπουλο,τον Επίκουρο,τον Άρη και πολλούς πολλούς άλλους που θα είναι άδικο και κουραστικό για εσάς να τους ονομάσω εδώ γιατί νόημα δεν έχουν τα ονόματα άλλα το τι συμβαίνει σε αυτην την ράτσα και μας έχουν καταντήσει σε αυτό τον βαθμό σήψης και εμετικής αλλαγής του ίδιου μας του D.N.A.
Θα κλείσω τόσο άπλα και γοργά αυτό το κειμενάκι κι την προτροπή να δείτε αυτό το ταινιάκιπου ακολουθεί, και αφού εγώ γράφω και καθορίζω το τι θα λέω το αφιερώνω στα παιδιά από το μπλοκ που έτσι και αλλιώς είναι αυτοι που διαβάζουν τα κειμενάκια μου σε μόνιμη φάση και σε κάτι ψυχές στο υπερπέραν.

Online Videos by Veoh.com

Υ. Γ. παιδιά δεν μπορώ να βρω τρόπο να σηκώσω το βίντεο όσοι θέλετε μπορείτε να το κατεβάσετε με τορρενς από εδω:http://www.black-tracker.gr/details.php?id=201 αν κάποιος ξέρει και θέλει να με φωτίσει που μπορώ να το σηκώσω θα του είμαι υπόχρεος

1 σχόλιο:

Ioanna είπε...

είμαι πολύ περήφανη που μπορώ να σε λέω φίλο μου, καλέ μου..είσαι ένας όμορφος άνθρωπος.